Bράδυ. Μικρό δωμάτιο παλιού σπιτιού με παράθυρο προς τη θάλασσα. Δεξιά στη γωνία, ένα παλιό κρεβάτι στρωμένο με ένα λευκό σεντόνι. Απέναντι, κάτω από το μεγάλο σκονισμένο καθρέπτη ένα μικρό κομοδίνο. Επάνω σ’ αυτό ένα κερί σβηστό. Σκοτάδι. Μια γυναίκα, νέα και όμορφη, με άσπρο φόρεμα, είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Ησυχία. Ξαφνικά, μια λουρίδα φεγγαρίσιου φωτός φωτίζει ελαφρά το δωμάτιο. Σε λίγο το φως μετατρέπεται σε φωνή. Λέει:

Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

The Alien

Arrived by chance on earth
seeking for serenity

But he found war, violence
and blind hatred

Where did I come father?
wondered silently

And only with the edge of
his one eye
he saw children of all races
 playing

And he said:
"I'll stay for the children."

Because love
has no origin

Come on alien,
there are still people
that will help you

They are a few
but they have great soul

Yannis Politopoulos

2 σχόλια:

ANITA είπε...

a great poem Yannis!

Love will always win!

The "aliens" Do have a sad heart

In a thousands years..all races will be one..I think!

All good to you and students and loving family

Anita

Rachel είπε...

Lieber Yannis,

erst einmal möchte ich ganz liebe Grüße für dich hier lassen. Ich war lange nicht da, habe meine Eltern rund um die Uhr gepflegt. Nun sind beide verstorben und meine kleine Welt ist irgendwie so leer geworden... aber ich werde mich wieder finden...

Dein Gedicht spricht mich sehr an. Die Liebe, sie ist immer in uns, sie zeigt sich, wenn wir sie brauchen, sie verlässt uns niemals...

Ich wünsche dir und den Deinen
alles Liebe und Gute

herzlichst, Rachel