Στοιχεία Ταυτότητας

Στοιχεία Ταυτότητας : *Ιδιοκτήτης : Βάνια Γαντζού *Έτος Ίδρυσης : 1999 *Διεύθυνση : Σκενδεράνη 7 - Δημητριάδος, Βόλος *Τμήματα Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου *Τηλέφωνο : 24210 55900 * Ταχυδρομικός Κώδικας : 38221 *Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο : Fourkoyote@yahoo.gr *Συντάκτης : Γιάννης Πολιτόπουλος

Καιρικές συνθήκες

Πίνακας Ανακοινώσεων

Πίνακας Ανακοινώσεων :*Ώρες Λειτουργίας : Δευτέρα - Παρασκευή : 15:00- 21:00.*Οι σημειώσεις των μαθημάτων είναι δωρεάν.* Παρέχεται δωρεάν υποστήριξη σε όλα τα δευτερεύοντα μαθήματα.* Το καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο γλέντι θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου από τις 3:00 το μεσημέρι μέχρι το βράδυ.

Στη διαδοχή των εποχών

Στη διαδοχή των εποχών

Καθηγητές

Διδάσκουν : *Βάνια Γαντζού : Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία *Γιάννης Πολιτόπουλος : Έκθεση, Ιστορία *Άντζελα Κακρυδά : Μαθηματικά *Δήμος Ζαχαρός : Φυσική, Χημεία *Ευαγγελία Ξηροφώτου : Βιολογία *Σοφία Αγδινιώτη : Λατινικά *Ρούλα Ιτούδη : Αρχές Οικονομίας

Google+ Friends

Google+ Friends

Διεθνείς Διακρίσεις

Διεθνείς Διακρίσεις :

* VoicesNet (U.S.A.) : The winner of the March 2011 VoicesNet Writing Contest is "The Look of the Rain", a short story by Yannis Politopoulos of Greece.

* Petra M. Jansen (Tool4spirit, Germany) : Dear Yannis. Poetry and art overcomes borders. 15 nations come together for an international exchange. If you like, I (we) invite you from Greece, when we organize the next international Writers/ Poetry Festival in 2017.

Blogers

Blogers

Recent Comment

Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

Η συγγραφέας

Ποτέ άλλοτε δεν είχε διαισθανθεί το βάθος των νυχτερινών ονείρων. Και ποτέ άλλοτε δεν είχε αναπλάσει τη διάθλαση των σκέψεών της πάνω στο τυχαίο λευκό του χαρτιού με εκείνο τον αθεράπευτο εθισμό των δαχτύλων στη γραφή.
Γιατί η γραφή την είχε χρησιμοποιήσει σε έναν κόσμο ονείρου, όπου τα πρώτα βήματα στη θάλασσα αστειεύτηκαν κάποτε με τον ήλιο.
Η ίδια θεωρούσε τον εαυτό της ως το αστείρευτο βλέμμα μιας γηγενούς ανοιξιάτικης θηλυκότητας που συνορεύει με τη γραφή στις παρυφές της φαντασίας.
Μια φορά μόνο κατά τη διάρκεια μιας χειμαρρώδους σιωπής η συγγραφέας είχε αποτολμήσει την επανάληψη των κλειστών βλεφάρων, ενέργεια ταυτόσημη μιας θωπευτικής ματιάς πάνω στην απεραντοσύνη της γραφής.
Συνήθως, η σκέψη της ήταν πολύ γρήγορη, πιο γρήγορη κι από το γαλανό νοτιά του Αιγαίου, και το λεπτό αλλά κομψό χέρι της δεν την προλάβαινε. Δεν προλάβαινε να καταγράψει την άϋλη εκδοχή της φανταστικής περιπλάνησης στη χώρα του ονείρου, την πιο πραγματική κι από την πραγματικότητα. Η  συγγραφέας  αγαπούσε  τότε  ενστικτωδώς  ό,τι καταδιώκεται στο άχρονο της γραφής από την υπερπροσπάθεια της νοητικής σύλληψης.
Και το κατάλαβε σύντομα πως λέξεις αφημένες στον καθρέπτη μιας ορατής αναπαράστασης μεγαλουργούσαν ενάντια στη φθορά της σκόνης ακόμη και δίχως την ανθρώπινη παρέμβαση της.
Με τη γνώση αυτή, ως η μεταξένια επιδερμίδα της ίδιας της γραφής της, η γυναίκα αποφάσισε να μην προδώσει ποτέ την αισθητική της ίδιας της της ύπαρξης.
Μόνο με ένα τυχαίο μολύβι προσπέλασε τη διχοτόμηση της εύθραυστης ισορροπίας πάνω στην οποία δομείται η απουσία της ανάμνησης ως εφαλτηρίου της γραφής.
Άλλωστε, η συγγραφέας δεν είχε δει ποτέ το φόβο της πρωινής αυγής να ξεδιπλώνει τις λεπίδες του στο υγρό παρόν του τρικυμιώδους παρελθόντος και της επανάληψης, η οποία συχνά αρνείται να υποκύψει στη νεογνό γραφή κάθε επερχόμενης σκέψης.
Κατά συνέπεια αυτής της ηθικολογικής εσωτερικής της πρωτοβουλίας η γυναίκα τοποθέτησε την παλάμη του αριστερού της χεριού πάνω στο λευκό χαρτί και με το δεξί της χέρι έγραψε ανάμεσα στα δάχτυλα αποσιωπώντας το περίγραμμα των ορίων του λόγου της και εσωκλείοντας σε έναν θηλυκό καμβά την πληθώρα των σκέψεων της επιλέγοντας ό,τι αποτολμούσε να χωρά ολοκληρωτικά σε αυτό το πρωτογενές περίγραμμα, που κανείς άλλος ποτέ δεν είχε χρησιμοποιήσει.
    Επρόκειτο για μια γραφή όμοια του τέλειου αρχικού φιλιού που ενσαρκώνεται στα χείλη μιας πρωτόγνωρης αγάπης ανάμεσα σε μία ανθρώπινη ύπαρξη και σε μια διαδικασία, η οποία επενεργεί απελευθερωτικά γυμνώνοντας τη σκέψη για πάντα.
Γιάννης Πολιτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: